Kocaeli’de Kamu Personeli İçin Kışlık Kıyafet Uygulaması Başlıyor
Kocaeli Valiliği, kamu kurum ve kuruluşlarında görev yapan personelin kılık-kıyafet düzenlemesine ilişkin açıklama yaptı.
Kocaeli Valiliği, kamu kurum ve kuruluşlarında görev yapan personelin kılık-kıyafet düzenlemesine ilişkin açıklama yaptı.
Valilikten yapılan duyuruda, 15 Eylül 2025 – 15 Mayıs 2026 tarihleri arasında kış dönemi kılık-kıyafet uygulamasına geçileceği bildirildi.
Açıklamada, “Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmeliğin 11. maddesi uyarınca belirtilen tarihler arasında kışlık kıyafet düzenlemesi yürürlüğe girecektir. Bazı kurumlarda ise personel için özel kanun, tüzük ve talimatlarla belirlenmiş kıyafet esasları uygulanmaya devam edecektir” denildi.
Kocaeli Valiliği, uygulamanın tüm kamu çalışanları için bağlayıcı olduğunu hatırlatarak kamuoyuna saygıyla duyuruda bulundu.
Bu Haberi Beğendin Mi?
0 kişiden 0 kişi beğendiSen de yorumunu yaz!
E-posta adresin gizli kalacaktır. Lütfen tüm zorunlu alanları doldurun *Haftanın Özeti
Son dakika haberleri, resimler, videolar ve özel röportajlar



