Kandıra’da Görevli Polis Memuru Yaşamına Son Verdi
Kandıra İlçe Emniyet Müdürlüğü’nde görev yapan polis memuru Nurullah Sütçü, evinde beylik tabancasıyla yaşamına son verdi. Alınan bilgilere göre olay, Sütçü’nün ikamet ettiği evde meydana geldi.
Kandıra İlçe Emniyet Müdürlüğü’nde görev yapan polis memuru Nurullah Sütçü, evinde beylik tabancasıyla yaşamına son verdi.
Alınan bilgilere göre olay, Sütçü’nün ikamet ettiği evde meydana geldi. İddialara göre banyodan silah sesi gelmesi üzerine yakınları durumu hemen polis ve sağlık ekiplerine bildirdi. Kısa sürede adrese gelen sağlık ekipleri, yaptıkları kontrolde polis memuru Sütçü’nün hayatını kaybettiğini belirledi.
Polis ekiplerinin olay yerindeki incelemelerinin ardından Sütçü’nün cansız bedeni otopsi yapılmak üzere Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Bu Haberi Beğendin Mi?
0 kişiden 0 kişi beğendiSen de yorumunu yaz!
E-posta adresin gizli kalacaktır. Lütfen tüm zorunlu alanları doldurun *Haftanın Özeti
Son dakika haberleri, resimler, videolar ve özel röportajlar



